La Guerra de la Triple Alianza

La Guerra de la Triple Aliança és un joc perfecte per introduir-se al món dels wargames.

Les regles són senzilles i intuïtives, dissenyades específicament per evitar tediosos entretemps i les batalles es resolen de manera pautada perquè a cada ronda els jugadors tinguin clares les seves opcions.

No obstant això, aquesta senzillesa aparent no impedeix que s’hagin de prendre decisions al límit, trobant els jugadors experimentats que el joc resulta molt desafiant.

Quan Brasil va envair Uruguai en 1864 ningú podia preveure que començaria la major guerra de tota la història de Sud-amèrica. Paraguai va entrar en el conflicte en defensa d’Uruguai. Argentina es va aliar amb el Brasil i el mateix Uruguai, en ser conquerit, va haver de canviar de bàndol. D’aquesta manera es va formar la Triple Aliança contra el Paraguai.

Encara que la diferència de mida, població i recursos era immensa, els paraguaians van lluitar amb una determinació inesperada.

50,00

Esgotat

De 14 anys a adults

2 jugadors

2-3 hores