Welcome – Hacia el perfecto hogar

Un joc de tira i guixa (roll & writte) ben particular, ja que tothom juga a la vegada escrivint en el seu propi full, a partir de les possibilitats que ens donen les cartes que anem destapant.

A Welcome els jugadors són arquitectes americans en la dècada dels 50, durant ple «Baby Boom», competint per veure qui d’ells serà el que executi millor els projectes de la ciutat creant les parcel·les més boniques en els tres carrers que se li han assignat , amb els seus luxosos parcs i piscines.

Welcome és un joc on tothom juga a el mateix temps amb les mateixes cartes. Es tracta de combinar de la manera més intel·ligent els números de les cases amb els seus efectes associats, per convertir-se en l’arquitecte més gran de la història!

 

25,95

Només en queden 2 en estoc

De 10 anys a adults

D'1 a 100 jugadors

25 minuts